Pagina's

woensdag 21 augustus 2013

zwarte halter prom dresses chiffon stof geplooide lange jurk AJ2013066

Frans: Ik bestelde de jurk Vasylyna maat 6. Ik kon de voortgang van mijn bestelling volgen, in real-time van mijn rekening op smil jurken. levertijden werd voldaan: bestelling geplaatst op 22/07/2013 en geleverd op 04/08/2013 (snelle levering). de jurk past me heel goed. Ik heb de voorkeur aan de breedte van de bustier aanpassen door een naaister, maar het was niet noodzakelijk. Ik ben erg blij met de bestelling die ik geplaatst en ik ben klaar om nieuwe kleren te kopen op deze site. Engels: i BEVAL (bestelde) de jurk Vasylyna snijden 6. ik was lijk aan de vooruitgang van (promotie) van mijn bevel (order), real-time volgen, omdat mijn rekening is smil jurken. werden de leveringstermijnen gerespecteerd: command (order) gekruist (besteed) op 22/07/2013 en de 04/08/2013 Geleverd (snelle verzending). de jurk was heel goed voor mij. ik de voorkeur om de breedte van de longline beha aanpassen door een naaister, beogen het was niet noodzakelijk. Ik ben zeer tevreden met de opdracht (order) which i gekruist (bestraalde) en I Shall Be klaar om nieuwe kleren te kopen op deze site. zwarte halter prom dresses chiffon stof geplooide lange jurk AJ2013066 VAN: SMIL mooie galakleding online, goedkope galajurken online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten