Pagina's

donderdag 8 augustus 2013

asymmetrische galajurken v-hals spaghettibandjes met a-lijn prinses organza tule

asymmetrische galajurken v-hals spaghettibandjes met a-lijn prinses organza tule
silhouet: a-lijn, prinses
hals: v-hals, spaghettibandjes
stof: organza tule charmeuse ivoor
zoom trein: lange jurk, asymmetrische
mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading
celebrity style: alle celebrity stijlen, geïnspireerd door tv sterren http://www.aimeblake.nl/galajurken blauw chiffon galajurken met kristal schouder gj2013075
als ik deze website kon geven meer dan 5 sterren zou ik want het is geweldig! ik kocht deze jurk voor mijn hiughschool formele en ik ontving mijn jurk en het paste perfect! het was netjes verpakt en kwam zo snel! er is niets dat ik kan niets slechts zeggen over mijn product of deze website .... in feite heb ik al veel vrienden erover verteld en ze hebben nu gekocht items van deze website en zijn evenzeer verbaasd door de kwaliteit en de kosten van hun producten! hartelijk dank en ik zal zeker de aankoop van meer producten van uw site! VAN: SMIL galajurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten