Pagina's

woensdag 21 augustus 2013

taft tule avondjurken a-lijn prinses v-hals met bandjes mouwloos


taft tule avondjurken a-lijn prinses v-hals met bandjes mouwloos

silhouet: a-lijn, prinses
hals: v-hals met bandjes
tailleomvang: natuurlijke
zoom achter: halverwege het dijbeen
lengte: mouwloos
decoratie: kraal, knoop gespen, ruches, kriskras, geplooide

zeer mooie jurk, zeer goed ontworpen. dit is een jurk die is op maat gemaakt, en het is perfect gedaan, ik voel q'elle werd speciaal gemaakt voor mij! het geeft een heel mooi effect, is zelfs beter dan de foto! ik persoonlijk koos de jade groene kleur met zwarte bandjes en riem. het is echt heel leuk, stof kwaliteit is onberispelijk. details en afwerking zijn zeer goed gemaakt, ik ben zeer tevreden, ik heb geen spijt van hebben een beetje meer verwacht! goedkope avondjurken online shop, verkoop betaalbare mooie cocktailjurken shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten