Pagina's

donderdag 8 augustus 2013

a-lijn prinses cocktailjurken grote maten strapless taft wit celebrity stijlen

a-lijn prinses cocktailjurken grote maten strapless taft wit celebrity stijlen
ik moet toegeven dat ik bang was om online te bestellen. deze jurk was voor een belangrijke gebeurtenis en het moest leuk zijn. als ik ontving mijn pakket ik was een beetje verrast door de grootte van de doos (zeer klein), maar ik opende het en het zag er geweldig uit, ik probeerde het op en het past perfect. ik ben erg, geen erg blij met de kwaliteit en ben zo blij met mijn ervaring winkelen hier, zal ik zeker weer winkelen op smil. a-lijn cocktailjurk sweetheart vloer-lengte asymmetrische cj201309 http://www.aimeblake.nl/tag/a-lijn-cocktailjurken

ik voel als je gaat om te bestellen zorg ervoor dat je jezelf meet ik voelde het valt klein en het hebben van iemand die je helpen bij het meten van jezelf zal het verschil maken. cocktailjurken online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten