Pagina's

donderdag 22 augustus 2013

chiffon satijnen cocktailjurk a-lijn prinses vierkante hals met bandjes

chiffon satijnen cocktailjurk a-lijn prinses vierkante hals met bandjes
silhouet: a-lijn, prinses
hals: vierkante hals met bandjes
tailleomvang: natuurlijke
zoom / trein: knie lengte
lengte: mouwloos
ik bestelde 4 cocktailjurken voor mij en mijn dochters, deze: goed gesneden jurken, mooie afwerking, kwaliteit stof, perfect bijpassende kleuren. zeer mooie prijs-kwaliteitverhouding. geen enkel risico maten niet in: ik gebruikt om te kopen in de vs en ik moest twee maten nemen. meet je, er goed uitzien en nemen hun beeld van de grootte van uw grootste meting zonder zorgen concordanties maten. ik maakte kleine wijzigingen die kostte me 10 € / jurken voor een perfecte afwerking ... als ik was ik vertrouwd op mijn ervaring, mijn jurk was te klein. we zijn allemaal erg blij met onze jurken. halterjurk, open rug jurk, jurken met open rug online betaalbare avondjurken online, korte avondjurkjes grote maten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten