Pagina's

vrijdag 23 augustus 2013

Schede Kolom Zwart galajurken Korte mouw Scoop Zwart Tule Kralen Kristal

Silhouet: Schede / Kolom
Hals: Scoop
Taille: Imperium
Hemline/trein: Knie-Lengte
Mouwlengte: Korte mouw
Mouw Type: Capped
Verfraaiing: Kralen, Kristal
Terug Details: Rits
Stof: Doek, Tule
Afgebeelde Kleur: Zwart
Body Shape: Appel, Zandloper, Omgekeerde Driehoek, Peer, Rechthoek, Petite, Misses
Kans: Cocktail Feestje, Homecoming, Schoolfeest, Feest
Celebrity-Stijl: Geïnspireerd door TV-Sterren, Alle Celebrity-Stijlen
Ik kocht deze jurk voor een chique bruiloft op een strand landgoed locatie in augustus. Ik ben erg onder de indruk van de kwaliteit van deze jurk. Het is precies zoals voorgesteld. De kralen is uitstekend! Ik koos voor de meting optie aangepaste want ik ben 5'2 "en dragen meestal een petite 14 of 16. Ik maakte een fout op een meting (Oeps!) maar de klantenservice was ongelooflijk snel te reageren en het probleem te verhelpen. Levertijd was precies zoals gezegd voor een aangepaste kleding. ik heb niet het probleem met de ingebouwde cups die andere reviewers gezegd hebben. ik dacht eigenlijk het gaf de buste een mooie vorm, terwijl het dragen van een strapless beha. de bovenkant van de jurk is gewoon prachtig en past perfect. de jurk is verrassend zwaar vanwege de lagen. de hoeveelheid stof is eigenlijk een probleem voor mij. de bovenste chiffon laag is dan ruim voldoende die prima zou kunnen zijn voor sommigen, maar voor mij het ​​volume van de stof is overweldigend en maakt zoveel plooien het niet vleiend kijken. ik zal de chiffon lagen genomen te hebben en ik weet zeker dat het zal mooi. Helaas zal ik niet in staat zijn om het te dragen aan de beoogde bruiloft omdat ik geen tijd voor hebben veranderingen, maar ik weet zeker dat ik zal dragen aan een andere gebeurtenis in de toekomst.  Verkoop Betaalbare Trouwjurken online shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten