Pagina's

donderdag 8 augustus 2013

halter mooie cocktailjurken taft ivoren schede kolom mouwloze thuiskomst

halter mooie cocktailjurken taft ivoren schede kolom mouwloze thuiskomst
stof: taf ivoor
silhouet: mantel column
hals: halter
zoom trein: knie-lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: bloem (en)
gelegenheid: cocktail party, homecoming, afstuderen
ivoor trouwjurk organza kapel trein een schouder tj2013149
ik ben erg blij met deze jurk. het past mij gewoon perfect, de kwaliteit is uitstekend, de prijs was geweldig en het kwam in een tijdig. deze jurk is op maat gemaakt voor mij en ik kregen het in slechts enkele weken. ik hou echt van deze jurk, want het is erg sexy en leuk maar toch elegant en mooi. het is zeer licht van gewicht en zo comfortabel. het is een jurk ik kan gebruiken voor vele doeleinden waaronder de bruiloft ik kocht het voor, of een nacht op de stad. zeer makkelijk te krijgen in / uit. ik heb zo veel complimenten gekregen over deze jurk. ik ben blij met mijn product evenals mijn bestelling ervaring bij smil jurken - zo blij dat ik kocht deze jurk! dank je wel! VAN: SMIL  cocktailjurkjes zwart roze strapless goedkoop http://www.aimeblake.nl/tag/chiffon-cocktailjurk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten