Pagina's

woensdag 21 augustus 2013

satijnen organza avondjurk a-lijn prinses mouwloos schouder asymmetrische

satijnen organza avondjurk a-lijn prinses mouwloos schouder asymmetrische
silhouet: a-lijn, prinses
nek: schouder asymmetrische
tailleomvang: empire
zoom / trein: lengte de grond
lengte: mouwloos
decoratie: parel, kristal, de gedrapeerde, geplooide
mooie bruidsmeisjes jurken die ik besteld voor mijn bruiloft, kwam op tijd, in goede staat en kwaliteit van het werk, ik bestelde oranje (ik dacht dat de kleur een beetje meer 'zalm', maar het was super leuk als hetzelfde) - aandacht ladies (zie heren) op te nemen in de prijs van de kosten van het passeren van de douane, moest ik naar toe 67 €! VAN: lange galajurken online goedkope, verkoop lange galajurk grote maten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten