Pagina's

dinsdag 25 december 2012

strapless prinses bruidsjurk strapless ivoor natuurlijke


strapless prinses bruidsjurk
hals: strapless
stof: satijn, taft trouwjurk
verfraaiing: borduurwerk
kleur: ivoor
taille: natuurlijke
zoom trein: vloer-lengte trouwjurk
vorm van het lichaam: appel, omgekeerde driehoek, rechthoek, petite, zandloper, peer, grote maten, mist
Stijl: Klassiek & tijdloos, elegant en luxueus
trouwlocaties: kerk, hal
seizoen: lente, herfst, winter
opgepikt rok gemaakt van taft is elegant en gorgeous.this de groep vloer lengte trouwjurk is een strapless a-lijn halter mouwloze applique opgehaald up.tight lijfje is versierd met prachtige applique. hoe design vloer lengte rok. de details van het boek zijn rits ontwerp. vanaf: smil prinses trouwjurken

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kreeg mijn jurk earier dan verwacht en ik was zeer gelukkig supprised! Het is alles wat ik had verwacht en nog veel meer .... I love it! en het past perfect!

    Ik had mijn dochter naar een bekende Wedding appearal winkel in het weekend en ik was op zoek naar hun jurken en ze niet eens te vergelijken met het vakmanschap van degene die ik kreeg van SMIL.

    Mijn dochter heeft besloten om op SMIL winkelen voor haar jurk ook.

    Ik heb opnieuw doen mijn bruiloft plannen voor een kleinere, eariler bruiloft dan en ik heb mijn grote bruiloft (gelofte vernieuwing) volgend jaar en moet naar een andere jurk die ik bij u bestellen net zo goed krijgen.

    Dank je wel voor het maken van mijn jurk selectie zo gemakkelijk en bevredigend!

    BeantwoordenVerwijderen