Pagina's

woensdag 21 augustus 2013

satin strapless Cocktailjurken a-lijn prinses parel losse rok en versierd

satin strapless Cocktailjurken a-lijn prinses parel losse rok en versierd
silhouet: a-lijn, prinses
hals: strapless
tailleomvang: natuurlijke
zoom achter: knielengte
decoratie: parel, losse rok en versierd, doek gordel, ruches
ik beveel deze jurk nam ik zwart en champagne band is gewoon prachtig ik nam de maat en expressdiensten! levering betreft had ik 3 dagen na ontvangst van de e-mail van! geen negatieve verrassing het is net zoals het beeld! tegenstelling tot andere opmerkingen die ik heb geen douane kosten gehad! VAN: SMIL goedkope cocktailjurken online shop galajurken.over-blog.com - galajurken online shop,bestellen galakleding goedkope

Geen opmerkingen:

Een reactie posten