Pagina's

donderdag 22 augustus 2013

chiffon bruidsmeisjes jurken mantel schouder asymmetrische kralen bloemen broche

chiffon bruidsmeisjes jurken mantel schouder asymmetrische kralen bloemen broche
silhouet: mantel
nek: schouder asymmetrische
tailleomvang: natuurlijke
zoom / trein: lengte de grond
decoratie: kralen, bloemen broche
details terug: rits
stof: polyester chiffon
getoond kleur: dark navy
hallo. de jurk zelf is mooi, maar door het dragen van ik voelde me belachelijk met de hugest ik dacht bloem, en de kleur is te opzichtig voor mijn leeftijd (69 jaar). wensen om te ruilen met iets anders of wachten op het volgende seizoen, ik weet dat ik duur betaald voor de douane ($ 165) de prijs van een robe.je ben bereid om te volgen uw tips of voorstellen niet verliezer voelen in dit geval. met dank. bruidsmeisjes jurken, goedkope bruidsmeisjes jurken online http://www.animiet.com/bruidsmeisjes-jurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten