Pagina's

donderdag 22 augustus 2013

chiffon avondjurken mantel spaghetti bandjes duiken lengte de grond


chiffon avondjurken mantel spaghetti bandjes duiken lengte de grond

silhouet: mantel
hals: spaghetti bandjes
tailleomvang: duiken
zoom / trein: lengte de grond
decoratie: bloemen, zij-opening

erg blij met de jurk orde. door tegen veel minder levering kost € 32 en € 60 douane belastingen, is cala is de verrassing levering te eindigen mijn jurk kwam terug naar me veel meer dan verwacht, zou ik deze site niet aan zowel kleine kijk in de wijze van levering, de lijn "douane", die ik nooit kijken, en toen hij zijn eigen onderzoek kosten moeten doen omdat er geen tafel, de jurken zijn gemaakt china, ontdekte ik dit allemaal na mijn bestelling op het moment van aflevering, een e-mail op de hoogte me denken aan de aflevering en dat ik rekening gebracht douane en belastingen, zo goed geïnformeerd. korte avondjurken goedkoop online bestellen, mooie en sexy jurken. http://trouwjurken.bloggendoos.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten