Pagina's

zondag 20 oktober 2013

zwart chiffon lange galajurk korte mouw draperen ruching kralen

zwart chiffon lange galajurk korte mouw draperen ruching kralen
collecties: herfst 2013
mouw lengte: korte mouw
taille: natuurlijke
volledig gevoerd: ja
stof: chiffon
versieringen: draperen, ruching, kralen
netto gewicht: 1,5 kg
mouw type: vlinder
uitbenen: ja
scheepvaart gewicht: 1,98 kg
hals: cowl
ingebouwde beha: ja
terug details: rits
plus size schede / column kap chiffon Goedkope Galajurken
getoond kleur: zwart
zoom / trein: vloer-lengte
gelegenheid: militaire bal, prom, formeel 's avonds
silhouet: mantel / kolom
kocht deze in maat 4 en in narcis kleur. het is precies zoals voorgesteld, behalve ik problemen gehad met mijn-de bloemen werden losjes genaaid met witte draad en dit is zeer merkbaar van dichtbij. ik nam het mee naar naaister om het te veranderen naar draad narcis. het was eenvoudig op te lossen. de jurk is echt zwaar dat is een goed teken van de kwaliteit en ik verheug me op het dragen van het. het is volledig gevoerd en heeft uitbenen en ingebouwde beha. voor de prijs die ik betaalde het was het waard.
Donker Marine Avondjurken Lange mouw Bisschop Rits Doek tjno03012
Wit galajurkjes Rits Een schouder A-Lijn Winter tjno03010

Geen opmerkingen:

Een reactie posten