Pagina's

zondag 20 oktober 2013

galajurkjes online goedkoop sweetheart taffeta split vooraan side draperen

galajurkjes online goedkoop sweetheart taffeta split vooraan side draperen
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: druif
silhouet: mantel / kolom
collecties: herfst 2013
taille: empire
versieringen: split vooraan, side draperen, kralen
mouwlengte: mouwloos
uitbenen: ja
gelegenheid: militaire bal, prom, formeel 's avonds
scheepvaart gewicht: 1,98 kg
zoom / trein: vloer-lengte
notes: beading kleur zal zo worden afgebeeld ongeacht welke kleur jurk je bestelling
ingebouwde beha: ja
netto gewicht: 1,5 kg
terug details: lace-up
plus size schede / column sweetheart taffeta avondjurk
trimmen kleur: als beeld
stof: taf
hals: sweetheart
plus size schede kolom lieverd taft Cocktailjurken online
dit was de eerste keer dat ik iets gekocht online (crazy met zo'n jurk, toch? hahaha) maar anywho, mijn zorgen werden overwonnen toen de jurk aangekomen! ik koos ervoor om aangepaste passen omdat geen van de maten echt geschikt mijn metingen en de jurk was perfect. ik ben echt blij met de kwaliteit van het materiaal is mooi en de kralen is prachtig. het ziet er precies als hoe het is afgebeeld (behalve ik heb het in zwart) en de algemene, ben ik erg blij met mijn aankoop. :) ook met de scheepvaart, het kwam op tijd, dat was geweldig. de mogelijkheid om uw zending te traceren is ook briljant, dus als u zich zorgen maakt, zorg ervoor om die functie te gebruiken.
Plus Size Trouwjurk Zwart Satijn Capped Mouw Juweel tjno03020
Een schouder goedkoop lange avondjurk Korte broek A-Lijn tjno03019

Geen opmerkingen:

Een reactie posten