Pagina's

zondag 20 oktober 2013

Tulle Satin Zwart galajurk grote maten mouwen Kralen Zijkant Draperen Borduren

Tulle Satin Zwart galajurk grote maten mouwen Kralen Zijkant Draperen Borduren
Taille: Natuurlijk
Uitbenen: Ja
Silhouet: prinses, baljurk
Stof: Tulle, Satin
Belt Stof: Tulle
Gewicht: 2,48 kg
Opmerkingen: Borduren op kleding wordt met de hand gedaan en kunnen enigszins afwijken van de foto
Getoonde Kleur: Black
Trim Kleur: Wit
Terug Details: Lace-up
Mouwlengte: mouwen
Hals: Liefje
Netto Gewicht: 2kg
Volledig gevoerd: Ja
Ingebouwde BH: Ja
Zoom / Trein: Floor-length
Versieringen: Kralen, Zijkant Draperen, Borduren
Occasion: Formele Avond, Military Ball, Quinceanera, Schoolfeest
Plus Size Cocktailjurken Prinses Sweetheart Satin Tulle avondjurk
Riem Kleur: Zwart
Ik kocht deze jurk voor Homecoming. Ik bestelde deze jurk op september 14, ze precies verscheept op de geschatte datum van verzending, die september was. 23. Ik was erg verbaasd dat ik ontving hij twee dagen later op de 25! Ik bestelde de jurk in de kleur watermeloen en de kleur is absoluut mooi! Im 5'1 en weegt ongeveer £ 143. Volgens de maattabel ik moest een maat 10 bestellen omdat ik wilde dat mijn taille te passen voor het grootste deel. Ik moest de bandjes ingekort omdat ze waren lang. Ik had ook om de jurk ingekort vanwege mijn lengte. Echter, ik was erg blij dat de taille passen perfect! Kortom, ik ben super tevreden met mijn bestelling en ik zal zeker weer bestellen! Robijn Bruidsmeisjes Jurken Strapless Rits Mouwloos Knie-Lengte tjno03022
Satijn Galajurken Hemelsblauw Mouwloos A-Lijn Rits tjno03021

Geen opmerkingen:

Een reactie posten