Pagina's

zondag 20 oktober 2013

ivoor chiffon galajurk lange mouw criss cross kralen kristal detaillering spaghetti bandjes

ivoor chiffon galajurk lange mouw criss cross kralen kristal detaillering spaghetti bandjes
zoom / trein: vloer-lengte
netto gewicht: 1,5 kg
volledig gevoerd: ja
versieringen: criss cross, kralen, kristal detaillering
mouw lengte: korte mouw
stof: chiffon
mouw type: juliet
scheepvaart gewicht: 1,98 kg
getoond kleur: ivoor
uitbenen: ja
plus size schede / column spaghettibandjes chiffon Goedkope Cocktailjurk
ingebouwde beha: ja
taille: empire
hals: spaghetti bandjes
trimmen kleur: als beeld
terug details: rits
gelegenheid: militaire bal, prom, formeel 's avonds
silhouet: mantel / kolom
ik deze jurk bestellen in ruby en was een beetje nerveus, want het werd verscheept uit het buitenland naar mij in de vs. echter, smil hield me op de hoogte van de hele tijd waardoor de wachttijd zonder stress. het kwam eerder dan verwacht voor mijn evenement en werd gemaakt met de hoogste aandacht voor detail en kwaliteit. als ik iets anders doen, zou ik hebben ervoor gekozen om het te krijgen aangepaste formaat als de maat 2 was gewoon een beetje te groot in de buste gebied voor mijn petite frame.
Gele Narcis Galajurken bestellen Mouwloos Rits Stretch Satijn tjno03018
Donker Marine Jurken Grote Maten Prinses Imperium tjno03017

Geen opmerkingen:

Een reactie posten