Pagina's

zondag 20 oktober 2013

geen stretch satijn chiffon galajurken lange mouwen a-lijn prinses herfst 2013

geen stretch satijn chiffon galajurken lange mouwen a-lijn prinses herfst 2013
scheepvaart gewicht: 1,98 kg
silhouet: a-lijn, prinses
ingebouwde beha: ja
stof: stretch satijn, chiffon
mouwlengte: mouwloos
zoom / trein: vloer-lengte
taille: natuurlijke
seizoen: zomer, herfst, lente
getoond kleur: multi-color
netto gewicht: 1,5 kg
a-lijn prinses v-hals vloer-length chiffon mooie Galajurken online
notes: we vinden het jammer dat deze jurk is niet beschikbaar in aangepaste formaten vanwege zijn ontwerp
versieringen: criss cross, draperen, kristal detaillering, kralen
gelegenheid: prom, militaire bal, formele avond
hals: bateau
volledig gevoerd: ja
collecties: herfst 2013
lichaamsvorm: juffrouwen, rechthoek, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel, tenger, grote maten
uitbenen: geen
ik jut heb mijn jurk! i love it! de aangepaste metingen waren perfect! ik zou willen zeggen dat ik ben een volslanke meid en hij ziet er nog elegant en het is afslanken (ik zie veel mensen die vragen over dit). plus ik kreeg het 10 dagen na bestelling het! geweldig! ik ben zo opgewonden om het te dragen om de komende militaire bal!
Charmeuse Zwart Cocktailjurken Mouwloos V-hals Rits Terug Details tjno03009
Klaver Taf Feestjurken zeemeermin Een schouder Dropped tjno03011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten