Pagina's

zondag 20 oktober 2013

a-lijn pailletten galajurkjes te koop draperen trapsgewijze ruches beading


a-lijn pailletten galajurken te koop draperen trapsgewijze ruches beading
versieringen: pailletten, draperen, trapsgewijze ruches, beading
stof: charmeuse
notes: beading kleur zal zo worden afgebeeld ongeacht welke kleur jurk je bestelling
ingebouwde beha: ja
netto gewicht: 1,5 kg
scheepvaart gewicht: 1,98 kg
plus size a-lijn geliefde strapless vloer-length charmeuse galajurkjes
volledig gevoerd: ja
taille: empire
zoom / trein: vloer-lengte
getoond kleur: robijn
terug details: rits
silhouet: prinses, a-lijn
mouwlengte: mouwloos
hals: strapless, liefje
uitbenen: ja
trompet / zeemeermin strapless vegen / borstelen trein lace over charmeuse avondjurk ik nam een ​​kans en bestelde deze jurk. ik heb nooit bestelde zoiets online voor. ik vond het geweldig. ik was niet in hoe dan ook teleurgesteld met mijn jurk! de maattabel is zeer behulpzaam ik ging naar twee keer te meten gewoon om er zeker. ik had een geweldige ervaring die ik zou een andere jurk graag bestellen.
Hoge Neck Zwart Feestjurken Asymmetrisch A-Lijn Ruches tjno03016
Prinses Roze Cocktailjurk A-Lijn Liefje Hals Mouwloos tjno03015

Geen opmerkingen:

Een reactie posten