Pagina's

zondag 20 oktober 2013

a-lijn goedkope galajurken online pailletten kant draperen draperen kristal detaillering

a-lijn goedkope galajurken online pailletten kant draperen draperen kristal detaillering
stof: chiffon
seizoen: zomer, herfst, lente
volledig gevoerd: ja
collecties: herfst 2013
versieringen: pailletten, kant draperen, draperen, kristal detaillering, kralen
silhouet: prinses, a-lijn
ingebouwde beha: ja
taille: natuurlijke
netto gewicht: 1,5 kg
gelegenheid: militaire bal, formeel 's avonds, prom
hals: strapless
mouwlengte: mouwloos
getoond kleur: champagne
terug details: rits
a-lijn strapless vloer-length chiffon genade Goedkope Galajurken online
uitbenen: ja
zoom / trein: vloer-lengte
scheepvaart gewicht: 1,98 kg
notes: we vinden het jammer dat deze jurk is niet beschikbaar in aangepaste formaten vanwege zijn ontwerp
lichaamsvorm: juffrouwen, rechthoek, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel, tenger, grote maten
love it! kwam zeer snel, passen perfect (ik bestellen gewoon een standaard maat 8 us / 10uk), materiaal zeer goede kwaliteit. ik heb het deze zomer gedragen om 2 bruiloften. dit is de 2e jurk die ik heb besteld bij litb en net zo blij met dit als met de eerste jurk kreeg ik vorige zomer. zoals iemand anders ook gezegd - vergeet niet de plicht belasting bij aankomst! (ik bestelde het aan ierland).
A-lijn Trouwjurk Robijn Strapless Hof Train Taffeta Rits tjno03008
Strapless Trouwjurk Mouwloos van Satijn en Tule Sluier Inbegrepen tjno03007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten