Pagina's

vrijdag 21 juni 2013

satijnen cocktailjurk a-lijn geliefde strapless korte mini patroon

satijnen cocktailjurk a-lijn geliefde strapless korte mini patroon
silhouet: a-lijn
hals: strapless, liefje
taille: natuurlijke
zoom / trein: korte / mini
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: patroon / print, pailletten
Terug Details: rits, backless
stof: satijn, tule
gelegenheid: cocktail party, homecoming, prom, sweet 16
seizoen: lente, zomer, herfst
Ik was zeer tevreden met het product kocht ik. de kwaliteit van de jurk is zijn prijs waard. Ik heb de jurk op de feitelijke leveringsdatum gegeven. de grootte past perfect en ik ben er zeker niemand zal een mooiere jurk dan de mijne hebben. Ik zal sterk aan deze website naar een vriend en zal zeker kopen mijn volgende jurk van deze site. VAN: SMIL cocktailjurk online goedkoop
http://paki-lester.webnode.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten