Pagina's

vrijdag 21 juni 2013

chiffon a-lijn v-hals korte / mini cocktail jurk geïnspireerd door Taylor Swift


chiffon a-lijn v-hals korte / mini cocktail jurk geïnspireerd door Taylor Swift
Ik hield absoluut deze jurk! voor mij, het doorzichtige gaas dat zich uitstrekt tot de nek waren meer merkbaar dan in het model, maar ik was helemaal prima. ik houd van dat de jurk is zeer veilig. het probleem met strapless jurken is dat ze vaak doorzakken naar beneden, maar ik heb geen zorgen te maken helemaal met deze jurk! ik gebruikte aangepaste metingen, want ik ben nogal tenger. mijn jurk werd gedaan vóór de verwachte datum en kwamen zeer snel. de see-through kant op de borst, echter niet geschikt was (door de dress code) voor mijn school prom, dus ik ging naar een ambachtelijke winkel, kocht stof zeer vergelijkbaar met de jurk kleur, en naaide het in de jurk. de fix was niet merkbaar, en ik was ingesteld voor prom! dank u smil voor het helpen om mijn schoolbal absoluut geweldig te maken! VAN: SMIL cocktail jurk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten