Pagina's

vrijdag 21 juni 2013

hemelsblauw chiffon avondjurk schede column v-hals veegborstel trein

hemelsblauw chiffon avondjurk schede column v-hals veegborstel trein
Ik bestelde deze in robijn en de kleur is absoluut prachtig. de rouching / plooien op het lijfje is een overlay van chiffon, en helaas een aantal van de chiffon is geworden ontvouwd. Ik zal een aantal aanpassingen gemaakt (het is veel te lang en de schouderbandjes zijn ook te lang) dus ik zal mijn jurk maker krijgt te sorteren op de plooien, en hoewel ik gebruikte de meting naar de juiste maat te bestellen het is een beetje strak over de heupen (een excuus om wat gewicht te verliezen!) hebben gezegd dat de avondjurken online goedkoop is prachtig en ik kan niet wachten om het te dragen!
silhouet: mantel / kolom
hals: v-hals, riemen
versieringen: draperen, criss cross
zoom / trein: vegen / borstelen trein
Mouwlengte: mouwloos
stof: hemelsblauw chiffon
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
celebrity style: alle celebrity stijlen, geïnspireerd door cannes filmfestival
seizoen: lente, zomer, herfst, winter
VAN: http://galajurk.starttour.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten