Pagina's

vrijdag 21 juni 2013

a-lijn kap sweep / borstel trein chiffon avondjurk geïnspireerd door Tia Carrere op Grammy

a-lijn kap sweep / borstel trein chiffon avondjurk geïnspireerd door Tia Carrere op Grammy
Ik kocht deze jurk voor een bruiloft. ik vroeg om een aangepaste grootte en het past perfect. ik denk dat ze het probleem met de riemen die ik heb gelezen in eerdere opmerkingen opgelost, want in mijn model van de hals is bevestigd aan de riemen. Ik denk dat ik zal de hals naaien om de banden omdat het te zwaar. Ik zou het bovenste gedeelte liever als het niet padding zou hebben. scheepvaart was alles ok. ik betaalde eerder douanerechten en ik heb mijn jurk in twee weken. Ik ben erg blij met mijn aankoop.
http://galajurken.startpiazza.be/
schede kralen blauwe chiffon avondjurk een schouder AJ2013014

Geen opmerkingen:

Een reactie posten