Pagina's

zaterdag 8 juni 2013

a-lijn cocktailjurken chiffon een schouder ruches kralen kant draperen


a-lijn cocktailjurken chiffon een schouder ruches kralen kant draperen
ik houd van, liefde, liefde mijn cocktail jurken! mijn maat 12 was een perfecte pasvorm. de kralen rond de taille ziet er zo chic. het doek viel sierlijk recht op mijn knie. deze jurk is zo mooi als de foto. Ik kan nauwelijks wachten om het te dragen op onze komende dansavond. de jurk net op tijd aangekomen. Ik hou van het ontwerp van de schouder en de taille. wanneer ik probeer het op, zelfs mijn nauwgezette zus zei \ "wow! wat een pro \ 'i \' m blij mee. houd van de kleding ..
silhouet: a-lijn, prinses
hals: v-hals
taille: natuurlijke
zoom / trein: knie-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: bow (s), draperen, sjerp / lint, kant draperen, ruching
stof: chiffon
riem stof: stretch satijn
getoond kleur: gele narcis
gelegenheid: cocktail party, homecoming, afstuderen, huwelijk partij
SMIL Goedkope Cocktailjurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten