Pagina's

vrijdag 13 september 2013

korte trouwjurk lange mouw asymmetrische beading draperen chiffon jurk online

korte trouwjurk lange mouw asymmetrische beading draperen chiffon jurk online
versieringen: beading, draperen
hals: v-hals
zoom / trein: tea-lengte, asymmetrische
seizoen: lente, herfst, zomer
stijl: chic & modern, receptie
lichaamsvorm: rechthoek, appel, zandloper, omgekeerde driehoek, juffrouwen, peer, petite, grote maten
a-lijn v-hals asymmetrische tea-length chiffon jurk
getoond kleur: ivoor (kleur kan verschillen per monitor)
mouwlengte: mouwloos
taille: empire
trouwlocaties: strand / bestemming, tuin / outdoor, hal
stof: chiffon
silhouet: a-lijn, prinses
ivoor satijn tule korte trouwjurk mouw eenvoudige witte jurken online
dit is de eerste keer dat ik online bestellen en ik ben echt heel blij, want de jurk is zoals op de foto, heel mooi en het past me als een handschoen. raden en de levering was erg snel. aarzel niet om de orde en ook aanraden aan vrienden als het gaat over mij, dat ik wil ....... een kleine bémole ik nam een ​​groter punt te maken op en een kans want met mijn normale kledingmaat zou me niet dwingen. VAN: SMIL trouwjurk lange mouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten