Pagina's

vrijdag 13 september 2013

bal-jurk een schouder kathedraal trein organza bruidsjurk met ruche bloem

bal-jurk een schouder kathedraal trein organza bruidsjurk met ruche bloem
silhouet: bal-jurk
hals: een schouder
zoom / trein: kathedraal trein
verfraaiing: ruches, bloem (en)
stof: organza
back stijl: rits omhoog
riemen: spaghettibandjes
mouw: mouwloos
trouwlocaties: kerk
maat: algemeen, plus
jaar: 2013
stijl: luxe trouwjurken
getoond kleur: ivoor
SMIL Bruidsjurken
ik vertel ze dat mijn jurk kwam vandaag pedi het leeg, zonder wielen, met petticoat en hoofdtooi alle perfect aangepaste metingen, ik denk dat het beste wat ik had kunnen doen is koop mijn jurk jjshouse, zeer aan te bevelen .... en willen dat het november te gebruiken op mijn bruiloft =) organza satijn trouwjurk online met sleep wit kant strapless mouwloos 2013 bruidsjurken outlet online bruidsjurk collectie 2013

Geen opmerkingen:

Een reactie posten