Pagina's

vrijdag 13 september 2013

A-Lijn Prinses Strapless trouwjurk kort voor lang achter Kapel Sleep


A-Lijn Prinses Strapless trouwjurk kort voor lang achter Kapel Sleep
ik was altijd erg achterdochtig over online aankopen, maar deze website met positieve reacties zo veel ppl's, evenals uitstekende support team leek mij zeer betrouwbare.

ik bestelde de jurk in ivoor en koninklijke blauwe kleuren. tot mijn verbazing kwam op tijd. hoewel veel mensen merkte op dat de op maat gemaakte jurken kwamen precies hun grootte heb ik besloten om een regelmatige een te nemen en om het te repareren met de lokale kleermaker. volgens de maatregel tablet mijn maat was in tussen maat 6 en 8, dus ik bestelde maat 8 te worden aan de veilige kant. het kwam groot op mij en ik nam het mee naar een kleermaker, was het niet moeilijk vast te stellen. als je niet zeker bent over de maat te nemen van de grotere zoals het veel gemakkelijker is om in plaats van vast te stellen als de jurk komt kleine op je.
ik zou aanraden om een petticoat te nemen met deze jurk als het ziet er veel beter mee. ik bestelde de volgende een en het perfect geschikt de jurk vorm waardoor het meer gezwollen.

ik zal de jurk beoordelen met 5 sterren als ik was echt heel erg blij met mijn aankoop. na deze jurk bestelde ik twee anderen, en de kwaliteit was altijd goed.

worden zeer gelukkig met mijn eerste ervaring, bestelde ik veel andere dingen voor mijn bruiloft van ltb waaronder uitnodigingskaarten, bruiloft glazen, gunsten, sluier, bruids handschoenen.

ik zou willen toevoegen dat al mijn drie afzonderlijke orders van ltb kwam op tijd, ik moest zeer kleine belastingen (de producten werden verscheept naar abu dhabi, vae) te betalen. het support team was erg behulpzaam (speciale dank aan nancy dat me veel om de juiste maat voor mijn trouwjurk te selecteren geholpen).
witte trouwjurk grote maten a-lijn prinses strapless mouwloos kapel trein
ik heb al deze website aanbevolen aan mijn vrienden, en ik verheug me op nieuwe aankopen te doen vanaf hier :) VAN: SMIL trouwjurk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten