Pagina's

vrijdag 13 september 2013

a-line princess trouwjurk goedkoop ivoor satijn tule tea-lengte met kant sjerpen

a-line princess trouwjurk goedkoop ivoor satijn tule tea-lengte met kant sjerpen
maat: algemeen, plus
zoom / trein: tea-lengte
mouw: mouwloos
trendcollecties: trouwjurken in kleur
getoond kleur: ivoor
silhouet: a-line/princess
stof: satijn, tule
a-lijn/prinses strapless thee-length satijnen tule bruidsjurk met kant sjerpen
trouwlocaties: hal
verfraaiing: kant, sjerpen
hals: strapless
bandjes: strapless
back stijl: rits omhoog
tot mijn verbazing, mijn jurk kwam pas 10 dagen na het bestellen. ik bestelde een standaard formaat want ik was slechts een centimeter verwijderd van de standaard afmetingen. ik dacht dat ik kon gemakkelijk verliezen een centimeter van mijn taille door bruiloft tijd. de jurk aangekomen en was prachtig! het vakmanschap van de jurk is gewoon prachtig. ik werd weggeblazen door het ingewikkelde werk van de kant sjerp, de foto's op de website doen geen recht. ik dacht dat het zou gaan worden verwijderbaar dus was erg bang dat het gewoon zou kijken en niet aan mijn droom van het kijken als een prinses voor mijn grote dag. maar ik was helemaal mis en heel gelukkig ik was. de vleugel is bevestigd aan de kleding en ziet er prachtig uit. ik heb een aantal close-up foto van de vleugel bevestigd en zou je aanraden deze jurk kopen als u op zoek bent naar een eenvoudige jurk om je look compleet. we gaan trouwen op het strand en ik weet dat dit de perfecte look voor mij. asymmetrisch trouwjurk kopen strapless sweetheart a-line princess ivoor kant beadwork. VAN: SMIL trouwjurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten