Pagina's

dinsdag 19 maart 2013

Chiffon cocktail jurken a-lijn v-hals knie-lengte


Chiffon cocktail jurken a-lijn v-hals knie-lengte
Ik kocht de A-lineV-hals knie-lengte chiffon cocktail jurk voor de bruiloft van mijn nichtje in augustus. Ik was blij met de kwaliteit en de details over het lijfje. Ik was helemaal niet blij met de kleur van de chiffon. Ik verwachtte lime groen voor een briljante kleur. De lime groene chiffon had een bruin tint om het en was niet blij. Ik wilde de helderheid die de tijk had in de jurk. Ik nam contact op klantenondersteuning en ze bood me een $ 10 coupon, want het was op maat gemaakt voor mij en dat was de kleur die ik gekozen had. Ik wou dat de kleuren op de computer waren trouw aan de stof of bieden een staal steekproef voor degenen bestellen van custom jurken. Ik nam de gok en verloren! Ik naai, dus ik kan kopen mijn eigen lime groen chiffon en zet verschillende chiffon aan de buitenkant, maar het zal een hoop werk en geld. Ik zou wel eens een nieuwe bestellen jurk. http://cocktailjurken.startplezier.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten